- hlavní přístup do ZOO od centra Prahy z Bubenče = trasa přes areál ÚČOV + nová lávka přes Vltavu
- dopravní obsluha prostoru zoo a botanické zahrady pomocí lanové dráhy (přístup z jihu i ze severu)
- lanovka jako součást sítě pražské MHD (chybějící propojení v této části Prahy)
- vybudovat nový dopravní přestupní uzel v Bubenči
- zároveň posílit roli Bubenče jako dalšího centra rekreačních aktivit (Ekotechnické muzeum, areály sportovišť, západní přístup do Stromovky, Císařský mlýn,..)
- nová tramvajová trasa Holešovice – Dejvice (podél plavebního kanálu), zlepší dopravní obsluhu Stromovky a zóny aktivit okolo Císařského ostrova, (zároveň odlehčí dopravě na Letné)
- při výstavbě nových tramvajových tratí se dále soustředit na oblasti s větší koncentrací obyvatel a aktivit, tj. Bohnice, event. Suchdol
- nepoškodit rekreační charakter a význam Troje vedením předimenzovaných dopravních staveb a také eliminovat tranzitní automobilovou dopravu v Troji
- parkovací kapacity pro návštěvníky Trojské kotliny soustředit na okrajích území – Bubeneč, Krakov, Podbaba, nádraží Holešovice, ev. Trojská
- charakter uličních prostorů v oblasti mezi Trojským zámkem, zoo a vinicí sv. Kláry přeřešit ve prospěch chodců a cyklistů (omezení průjezdu, 30km/hod)
Autor: Patrik HockeMísto: PrahaFáze: Koncepce dopravní obsluhyDatum: 2008