Těsná návaznost na současnou městskou strukturu Prahy, vytvoření řady vstupů do území (pěšák, auto, tramvaj, …) — jeden hlavní směr ze severu od metra Radlická a druhý z východu od metra Jinonice
Radlická jako budoucí městská třída, tj. prostor Radlické ulice bude přirozeným místem rozvoje – obchodní parter, služby
Dostavba městských prostorů u stávajících stanic metra (Radlická, Jinonice)
Respektování zajímavých výhledů na pražskou kotlinu
Systémové připojení k pražské dopravě - tramvaj, vlak, monorail, napojení na nadřazený silniční systém
Respekt k unikátní morfologii místa, tj. charakter citadely, oppida
Ochrana krajinných a přírodních hodnot území, zejména Prokopského údolí
Zachování zelené horizontu při pohledech z Prahy
Ochrana rekreační funkce přilehlých území, tj. eliminace rušivých vlivů na tyto plochy
Plnohodnotná městská struktura nabízející všechny základní funkce – bydlení, práce, rekreace, služby,
Vytvoření přirozené hierarchie městských prostorů, tj. centrální prostory v ohniscích území, orientační body, potlačení monotónnosti
Vytvoření příznivých podmínek pro bydlení, vznik sousedství
Maximalizace hustoty zástavby, koncentrace aktivit, tj. hustota minimalizující nároky na dopravní obsluhu, technickou infrastrukturu a zároveň umožňující rentabilitu místních služeb
Stavebník: AB ANTE s.r.o.Autor: JKA, Helika, Con.TecAutorský tým: Michal Kohout, Zdeněk Jiran, Patrik Hocke, David Tichý, Petr PreiningerMísto: Praha 5Charakter: Urbanistický návrhUžitná plocha: 2 180 000 m2